Uvjeti povrata robe i pritužbe

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Ako prodavač nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, o tome ćete obavijestiti kupca e-mailom i/ili telefonom da dogovorite novi termin isporuke ili povrat novca.

UVJETI DOSTAVE

Naručena roba dostavlja se ispred kuće, zgrada ... Na proizvodu u WEB SHOP-u navedeno je ako je dostava za proizvod besplatna. Za proizvode koji nemaju navedenu besplatnu dostavu, ista se plaća 50 kn, a taj se iznos dodaje na predračun. Robu dostavljamo na područje cijele Hrvatske (ako nije drugačije naznačeno u web shop-u u opisu proizvoda). Proizvodi se šalju putem DPD -a pošte, GLS -a, HP express -a ili druge ovlaštene prijevozničke tvrtke.

Dostava proizvoda vrši se isključivo na području Hrvatske, te Slovenije (isključivo ako je tako uz proizvod u web shop-u naznačeno) prema uvjetima navedenim u web shop-u.

Dostava za druga područja posebno se naplaćuje.

Rok isporuke je unutar 4 radna dana (ovisno o raspoloživosti i osim za proizvode po narudžbi za koji rok isporuke može biti do 45 dana - kupca u tom slučaju obavještavamo o mogućem prekidu isporuke) ako nije drugačije navedeno uz proizvod na našem WEB SHOP -u. Rok isporuke računa se od trenutka primtka uplate za naručenu robu na naš žiro račun ili kada transakcija putem kreditnih kartica bude autorizirana i odobrena.

Oslobađanje od odgovornosti

Prodavatelj se trudi osigurati usklađene i ažurnet podatke objavljene na internetskim stranicama http://www.vernon.hr Unatoč tome mogu se karakteristike proizvoda, njihovo stanje na skladištu i cijena promijeniti tako brzo da Prodavatelj ne uspije na vrijeme ažurirati podatke na internetskim stranicama. U tom slučaju Prodavatelj će kupca u najkraćem mogućem vremenskom roku obavijestiti o promjeni i omogućiti mu opoziv narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.

 

REKLAMACIJE I POVRAT ROBE

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koji je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
VERNON preporučuje svojim kupcima:

Ako  je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljajte skrenite pozornost na oštećenje ambalaže i tražite da vratite proizvod pošiljatelja, jer se u suprotnosti smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenim ambalažom.
- Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećenje jer je oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda (postoci u tablici).
- Pažljivo pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni na internetskoj stranici Vernon doo prilikom izbora proizvoda (za detalje i nejasnoćr nas kontaktirajte putem telefona 0912300311)
- Pregledajte proizvod prije prve uporabe, ako postoje vidljiva oštećenja (npr. Slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladišta) što prije obavijesti Vernon doo i vratite proizvod bez da ste ga koristili, jer svako daljinsko upravljanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
- Ako pak proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. Aktivirajte - upalite uređaj na struju) i ako niste zadovoljni proizvodom, možete ga vratiti, ali nemojte koristiti proizvod, njime rukovati, jer svako daljinsko upravljanje proizvodnjom upravlja vrijednostima proizvoda (npr. montiranje i puštanje vode kroz Judo filtere, stavljanje voća u sokovnike i blendere i sl.)
- Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice za blender/sokovnik stavljanje voća i sl. u uređaj. Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda Vernon doo će postupati po navedenim postocima za smanjenje vrijednosti proizvoda.
- Vernon doo obavještava kupce o specifičnim svojstvima pojedinih proizvoda kao što su: sokovnici, blenderi, dehidratori ionizatori i nano proizvodi za koje zbog njihovih karakteristika nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom, npr. Montiranja-stavljanja u funkciju- prskanja i nanošenja.Iz tog razloga Vernon doo neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajnih cijena (u cjelini ili djelomično) za ove proizvode u slučaju kada je za povratak naveden razlog: provjera funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda i stanje proizvoda nepovratno se mijenja.
-Vernon doo preporučuje kupcima da proizvode za koje je potrebno montirati-pustiti u rad obavezno kontaktirati ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani-pušten u rad proizvoda spadati u kategoriju oštećenog proizvoda.
- Vernon doo utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupaca uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

1. Postotak umanjenja iznosa povrata s obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:

  STANJE ambalaže i postotak umanjenja vrijednosti vraćenog proizvoda
Mali Kućanski aparati Neoštećena ambalaža 0% Oštećena ambalaža 10% Bez orginalnih ambalaža 20%
Ostali proizvodi Ovisi o procijenjenom ovlaštenom servisu ili prodavatelju.

2. Postotak umanjenja iznosa povrata s obzirom na stanje vraćenog proizvoda:

  Stanje proizvoda

a) Mali kućanski aparati

Proizvod orginalno zapakiran: 0%

Proizvod nije korišten tj. koristi se isključivo za provjeru funkcionalnosti: 0% (ovisno o stanju ambalaže)

Proizvod koji se koristi/oštećen: Ovisno o procijenjenoj šteti od strane prodavatelja/službenog servisa

Ostali proizvodi: Ovisi o procijenjenom službenom servisu ili prodavatelju.

Pravo na odustajanje od ugovora ne odnosi se na ove slučajeve

  • ugovori o isporuci robe koja proizvodno nije predodređena i čija je proizvodnja pretežno pripisana potrošačkom izboru ili označavanju ili ako je takva roba jasno proizvedena na osobni zahtjev potrošača.
  • ugovori o isporuci robe koja je prilagođena i izrađena prema mjeri na zahtjev kupca robe za kupcu.

Povrat robe koja je proizvedena i/ili naručena od dobavljača po narudžbi kupca određenih karakteristika (veličina, boje i sl.) A koja je isporučena kupcu u ispravnom stanju NIJE MOGUĆ. (odnosi se na program JUDO, program Santos i Zumex)

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Vernon doo ima pravo umanjiti iznos od uplaćenog iznosa za iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Vernon doo je odgovor za materijalne nedostatke proizvoda koji se prodaju na svojim stranicama skladno pozitivnim propisima a posebno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvaren iznos povrata kupca bit će primiti u roku od 10 dana putem pošte ili elektroničkom poštom. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odražen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupca o prihvaćanju povrata. 

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva i ti slučajevi navedeni u ovom tekstu.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupnje na jednostrani raskid ugovora možete pronći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

Link za preuzimanje: Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora-VERNON.pdf

Pisani prigovor, Odgovor, Obavijesti
Svojom reklamom možete Nam se  javiti na Naš kontakt telefon 091 2300311 ILI 091 2300312 ja obavezno pismeno na mail info@vernon.hr

Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo Vas da nam javite broj narudžbe ili broj računa pod kojim je naručen/kupljen reklamni proizvod.

Za uređaje je navedeno na jamstvenom popisu detaljno tko je davatelj jamstva, uvjeti reklamacije, jamstva i servisa. Jamstvo je samo uz predočenje ovjerenog jamstvenog lista i računa prodavača.

Vernon doo će učiniti sve kako bi se eventualno spor rješio sporazumno u skladu s dobrom trgovačkim praksom.

Posebnim regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU poruke vezane uz online kupnju bit će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje .

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje i niste ga mogli riješiti sporazumno s Vernonom doo (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) Svoj prigovor možete podnijeti klikom na službenu web stranicu Europske komisije OnlineDisputeResolution (ODR).

Pravo odustajanja od kupovine, vraćanje robe

Kupac ima pravo, ne navodi razloge za to jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji zaključen putem internetskih trgovina u roku od 14 dana od dana kada je njemu ili osobi koju je on odredio Proizvod predan u posjed. Kupac to može učiniti putem nedvosmislene pisane izjave poslane Prodavatelju na e-mail ili adresu (preporučeno) Prodavatelja navedene u elektronskoj potvrdi narudžbe u kojoj će se provjeriti svoje ime i prezime, adresa, broj telefona ili e-mail i podaci o naručenom ili primljenom proizvodu , broj računa i datum kupnje.
Prodavatelj je dužan bez odgađanja dostaviti Kupcu potvrdu o primitku izjave o raskidu ugovora.U slučaju da Kupac izvrši raskid ugovora, Prodavatelj će mu najkasnije u roku od 30 dana od dana kada je zaprimio odluku Kupca o raskidu ugovora, vratiti cjelokupni plaćeni iznos, uključujući i trošak dostave u skladu sa uvjetima iz ovih Općih uvjeta, ako je plaćen, na isti način kako je uplata izvršena. Povrat novca bit će izvršen isključivo nakon što Prodavatelj na adresu primi vraćeni proizvod. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac. Vraćeni Proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i originalnoj neoštećenoj ambalaži sa cjelokupnim sadržajem paketa uz priloženu presliku računala. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom.

ZAŠTITA PODATAKA

Vaše osobne podatke koje želite dobrovoljno pohraniti ćemo u našoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaši osobni podaci prikupljaju se i koriste u svrhu obrade narudžbe, za slanje promotivnih materijala, za neophodan odnos s kupcima radi provjere i autorizacije prilikom plaćanja kreditnim karticom, u mjeri i vremenu koje je potrebno za postizanje navedenih svrha u svakom pojedinom slučaju.
Prilikom registracije kupca dajete Vašu suglasnost za obradu Vaših podataka u gore navedenim svrhama. Kupac je suglasan da Vernon doo može obrađivati ​​vaše podatke elektroničkim poštom, pismenim putem i telefonskim putem na kućnu adresu dostavljati materijale kojima će se obavještavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi.

Vaši osobni podaci štitimo sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka i nećemo ih na koji način učiniti dosupnima trećim pravnim i fizičkim osobama. Potrebne osobne podatke prosljeđujemo isključivo poslovnim partnerima za realizaciju isporuke Vaše narudžbe ili za potrebe adresiranja tiskanih reklamnih materijala. Imate pravo zatražiti izmjenu ili nadopunu netočnih i nepotpunih podataka.

Jamčimo Vam da Vašu e-mail adresu i ostale podatke ne stavljaju trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez Vašeg pristanka. Od navedenog se isključuje uvid od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske za potrebe istražnih radnjih tema valjanog sudskog naloga.

Reklamacije i prigovori


Ako ste nezadovoljnim proizvodom kojeg ste kupili - obratite nam se s povjerenjem i reklamacijom ćemo riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ako uspostavite da proizvod koji ste kupili niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računala ili vašim korisničkim imenom i opisom oglašavanja e-mailom na info@vernon.hr  ili putem telefona na 0912300311.

Ovisno o vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanim razlozima nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo vam informaciju o:

mogućnosti zamjene proizvoda, povratu proizvoda, povrata novca, servisne usluge u slučajevima potrebe popravka proizvoda, i drugim informacijama vezano za vašu reklamaciju

Povrat robe koji je isporučen i naručen od proizvođača po specifikaciji kupca (JUDO, ZUMEX, SANTOS ...) a isporučen je u ispravnom stanju-NIJE MOGUĆ


U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamne proizvode i vraća se na naše skladište. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo vam obavijest o povratu nove/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 4-5 radnih dana, a najkasnije u roku od 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte na telefon 0912300311 ili na mail info@vernon.hr.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pozornost na oštećenje ambalaže i tražite da nam vrati vrata. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavlja u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenim ambalažom.

Ako se oštećenje na proizvodu utvrdi nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu u roku od 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Vernon doo. Ako Vernon doo organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla daljnja oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. Stiropor, karton, folija ...) potrebno je dobro učvrstiti sve dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koje se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogonu je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (veza) na Platformu za ORS -  http://ec.europa.eu/odr .

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošačke spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16). Trgovac Vernon doodoo će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti u Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na  sudcasti@hgk.hr .